loading...
بیا تو البرز - موسیقی تیتراژ نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس
متین بازدید : 525 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)

موسیقی کلاسیک به موسیقی گفته می شود که می توان مهد تولد آن را در اروپا دانست. این موسیقی در حدود ۵۰۰سال قبل از میلاد بوجود آمده است. مجموعه ای که هم اکنون حاضر شده، مجموعه ای از ۱۰۰ قطعه ی برتر موسیقی کلاسیک می باشد که شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. لیست قطعات و هنرمندان مربوط به هر قطعه در ادامه ی مطلب قرار گرفته است.

 

100 Pieces of classical music cover دانلود مجموعه 100 قطعه برتر کلاسیک   The 100 Most Essential Pieces of Classical Music

 

متین بازدید : 532 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

Opera  نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 18.0.1284.63 Final

 

متین بازدید : 362 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox  نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final

 

متین بازدید : 368 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

google chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 32.0.1700.102

متین بازدید : 539 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera Web Browser 19.0.1326.56

متین بازدید : 414 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا با موضوع شهرهای دیدنی دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers set 102 cover مجموعه 75 والپیپر با موضوع شهرهای دیدنی دنیا Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers

متین بازدید : 321 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط احسان خواجه امیری به صورت یکجا وتک تک  را می توانید از این قسمت دریافت کنید

( کامل ترین آرشیو آهنگ های احسان خواجه امیری با لینک مستقیم همراه با فایل زیپ از کل آلبوم )

شامل ۶ آلبوم + تک آهنگ ها, شامل ۹۳ تراک

\"Khaje

متین بازدید : 272 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام گذشته ها با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
(ترانه سرا: حسین غیاثی ، آهنگساز: مهرداد نصرتی ، تنظیم: هومن نامداری ، میکس و مستر: آرش پاکزاد)

 

\"Ehsan%2bKhajeh%2bAmiri%2b

متین بازدید : 261 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام شهید با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه  : روزبه بمانی ، تیتراژ میانی سریال ماتادور)

\"Ehsan

متین بازدید : 227 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی زیبا را به همراه لینک دانلود نسخه ی معتبر SKIDRWO مشاهده نمایید .

 

Tony Hawks Pro Skater HD دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD برای PC

 

 

اسکیت بُرد یا تخته اسکیت وسیلهٔ ورزشی کوتاهی‌است که از یک دک (تخته) و چهار چرخ تشکیل می‌شود؛ اطلاعات دقیقی از چگونگی اختراع تخته اسکیت در دست نیست؛ هر چند شواهد کافی وجود دارد که نشان دهد نخستین تخته اسکیت در سال‌های بین ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ ساخته شده‌است. در گذشته تخته‌های اسکیت به شیوهٔ تخته‌های موج‌سواری و از چوب و فلز ساخته می‌شد؛ و در شکل آن هیچ‌گونه فرورفتگی وجود نداشت. چرخ‌ها در گذشته از فولاد و با ترکیب خاک رس ساخته می‌شدند؛ وچرخ‌ها ا از استحکام کمتری برخوردار بودند. هر تخته اسکیت از چندین قسمت تشکیل شده‌است.

کفه اسکیت بورد چنین ساخته می‌شود که چوب افرا را می‌آورد و به شیوه‌ای متورقانه روی‌هم قرار می‌دهند تا ورقه ورقه و طبقه طبقه دیده شود و حالتی مدوّر و هفت‌لا بگیرد.البته در ساخت کفه از پشم‌شیشه، خیزران، انگرتیانه، کِولار و حتی پشم الماس بی‌فروغ نیز استفاده شده است؛ علت استفاده از چنین موادی در ساخت کفه البته افزایش قوت و سخت‌پایی یا همان استحکام و سختی تخته اسکیت است. پهنای کفه‌ها در تخته‌های اسکیت امروزینه، ۷ تا ۹ اینچ انگلیسی است که معادل با ۱۷٫۷۸ تا ۲۲٫۸۶ سانتی‌متر است. درازای کفه‌های تخته اسکیت بر اساس نمونه‌های پذیرفته شده فدراسیون اسکیت، بین ۲۸ تا ۳۳ اینچ معادل ۷۱٫۱۲ تا ۸۳٫۸۲ سانتی‌متر است.

 

متین بازدید : 193 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (3)

 

Mr.Bean – The Animated Season 01 DVDRip (2002) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود در یک پارت ۸۰۰ مگابایتی|

|این انیمیشن شامل ۳ فصل می باشد که هر هفته یک فصل آن بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت|

 

mr bean s01 دانلود فصل اول سریال کارتونی Mr.Bean   The Animated

 

نام انیمیشن: Mr.Bean – The Animated Season 01 – فصل اول سریال کارتونی مستربین

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۲

مدت زمان: ۱۶×11 دقیقه

حجم: ۱۶×50 مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن مستربین بر برگرفته از روایت های داستانی و سینمایی نسخه سینمایی آن می باشد. این انیمیشن بسیار زیبا هر بار با موضوعی جدید و خنده دار پیش می رود که دارای مخاطبان زیادی می باشد و …

 

متین بازدید : 190 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Parrot Confidential HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Parrot Confidential Cover دانلود مستند زندگی خصوصی طوطی ها   Parrot Confidential 2013

 

نام مستند: Parrot Confidential

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم: ۵۰۱ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: زیبایی منحصر به فرد، استعداد نامحدد و مهارت های گویشی بسیار پیشرفته ی چشمگیر باعث شده تا طوطی ها یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی در دنیا باشند. اما برخلاف سگ ها و گربه ها، طوطی ها بسیار شناخته شده نیستند. رفتار غیرقابل پیش بینی آن ها برای جنگل های بارانی ساخته شده نه برای بردگی و حیوان خانگی شدن! در این مستند به بررسی اسرار زندگی این حیوانات پرداخته شده است و …

 

متین بازدید : 266 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Science Channel – How Its Made Dream Cars (2013) 720p HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت پنجم اضافه شد

 

How Its Made Dream Cars دانلود مستند How Its Made Dream Cars

  

نام مستند : How Its Made Dream Cars

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

خلاصه داستان:عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۳ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید.

 

متین بازدید : 352 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

 

Call of Duty Ghosts ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

 

متین بازدید : 232 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

کی از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری GT6 استفاده از تکنیک Adaptive Tessellation خواهد بود. تکنیکی که با مدل‌سازی سه بعدی سر و کار داشته و میزان چندضلعی‌ها را نسبت به شرایط مختلف تغییر می‌دهد. به این شکل که اتومبیلی که در نزدیکی شما قرار دارد، چندضلعی‌های بیشتری داشته و اتومبیل‌هایی که فاصله زیادی از شما دارند، با چندضلعی‌های کمتری همراه بوده و این موضوع پردازش بازی را سریع‌تر می‌کند. موتور رندر HDR نیز در GT6 بهبود قابل توجهی نسبت به قبل دارد و کیفیت نورپردازی و افکت‌هایی چون موشن بلور نیز تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. یک بازی ریسینگ بدون اتومبیل‌های خود ارزشی نخواهد داشت و سری GT نیز همواره در این زمینه جزو بهترین‌ها بوده است. بازی در مجموع حدود ۱۲۰۰ اتومبیل را شامل می‌شود که حدوداً ۴۰۰ عدد از آن‌ها پریمیوم بوده (کیفیت بالا و طراحی شده بر اساس سخت‌افزار PS3) و ۸۰۰ عدد نیز استاندارد هستند که از نسل قبل به این بازی منتقل شده‌اند. همان‌طور که گفته شد اتومبیل‌های استاندارد یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های نسخه قبلی بودند که این بار نیز همراه بازی هستند. البته این اتومبیل‌ها این بار جدا از سایر اتومبیل‌ها نبوده و همگی در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرند و برای خرید اتومبیل مورد نظر، کافی است به کمپانی مربوطه رفته و همه اتومبیل‌های آن کمپانی را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم. در سمت دیگر اتومبیل‌های پریمیوم با کیفیتی فوق‌العاده و جزییات کم‌نظیر خود در دسته‌بندی‌های مختلف پذیرای بازیکنان خواهند بود. اتومبیل‌هایی که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی چون BMW 507 مدل ۱۹۵۷، Ferrari Dino مدل ۱۹۷۱، KTM X-Bow مدل ۲۰۱۲ و البته اتومبیل Jay Leno Oldsmobile Toronado مدل ۱۹۶۶ با قدرت ۱۰۷۰ اسب بخار اشاره کرد.

Gran Turismo 6 PS3-DUPLEX

 

Gran Turismo 6 ps3 cover small دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3

 

متین بازدید : 244 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد . سایت بزرگ دانلودها به معرفی نرم افزار با نام Make Windows XP 100% Genuine این توانایی را به شما می دهد که بدون هیچ هزینه ای ویندوز خود را قانونی کنید . این کار بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد و بسیار آسان است !

 

xp کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012

 

متین بازدید : 197 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

متین بازدید : 191 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

KMPlayer

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.7.0.107

 

متین بازدید : 187 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

VLC media playerنر

م افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم. این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

 

vlc media player پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2.1.0

 

متین بازدید : 248 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

Robbie Maddison Air Craft (2013) 720p/1080p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

دانلود در دو کیفیت HD 720p و HD 1080p

 

AirCraft دانلود کلیپ حرکت نمایشی موتورکراس Robbie Maddison Air Craft

 

نام کلیپ : Robbie Maddison Air Craft

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان : ۱۰ دقیقه

حجم: ۱۴۰/۲۸۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p/1080p

توضیحات : در این کلیپ هیجان انگیز و دیدنی با Robbie Maddison همراه شوید تا حرکات نمایشی و دیدنی او با موتور کراس را ببینید . این کلیپ در محل هواپیماهای قدیمی و از کار افتاده گرفته شده است که در ادامه می توانید به صورت رایگان آن را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید …

 

متین بازدید : 167 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

TOP 50 Goals Of The Season 2013 Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

TOP 50 Goals دانلود کلیپ 50 گل برتر فوتبال TOP 50 Goals Of The Season 2013

 

نام : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند . برای دانلود این ویدئو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

متین بازدید : 185 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio  خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio  نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد. 

 

jetaudio پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.0.2000 Plus VX

 

متین بازدید : 163 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.122

 

متین بازدید : 168 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

 

MPC BE  پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با MPC BE 1.3.1.0 Build 3931

 

متین بازدید : 204 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.11 Final

 

متین بازدید : 175 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

VSO Media Player نرم افزار پلیر صوتی و تصویری و ویدیویی رایگان ولی قدرتمند می باشد که توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی و صوتی را بدون نیاز به نصب کدک های ثانویه دارا است. این نرم افزار رایگان و سبک میتواند ویدیوهای کاربر را بالاترین کیفیت ممکن و کیفیت HD به نمایش بگذارد. فرمت های ویدیویی نظیر .avi .divx .mpg .mkv .wmv .mov .xvid .m2ts .mts .ISO (DVD + AVCHD) .rm, .rmvb (Real video) نشان دهنده قابلیت بالای این نرم افزار در پخش فرمت های ویدیویی می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فیلم های بلو-ری را نیز نمایش دهد. پشتیبانی از فرمت های زیرنویس srt و idx/sub نیز باعث می شود کاربران ایرانی بتوانند به راحتی فیلم ها را با زیرنویس فارسی تماشا نمایند. پشتیبانی از فرمت های صوتی .ac3 .dts .mp3 .wav .wma و مخصوصاً فرمت با کیفیت FLAC نیز نمایان گر قدرت این نرم افزار در پخش فرمت های صوتی می باشد. به طور کل این نرم افزار پلیر رایگان میتواند مورد استفاده کاربران برای پخش فرمت های مالتی مدیا قرار گیرد.

 

VSO Media Player پخش و نمایش صوت و ویدیو VSO Media Player 1.3.7.467

 

 

متین بازدید : 192 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

 

متین بازدید : 135 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، حالا با نزدیک شدن کریسمس، Zepto Lab نسخه‌ی دوم بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۲۰ مرحله‌ی جدید در بازی گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope 2 بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2   آیفون و آیپد

 

 

متین بازدید : 213 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه جالب Face Bomb! می توانید چهره ی افراد در تصاویر را با یکدیگر عوض کنید و شخصیت های جدیدی از آن ها بسازید . این برنامه با تشخیص چهره به صورت پیشرفته ، می توانید بلافاصله عکس های شما را آنالیز کند و بهترین حالت برای تغییر را انتخاب نماید . همچنین این قابلیت را به شما می دهد تا پس از آماده شده تصاویر ، آن ها را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . بهترین نوع عکس برای این برنامه ، عکس ها گروهی می باشد که در ادامه می توانید نسخه ی iOS این برنامه را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Face Bomb! برنامه شوخی با چهره ها Face Bomb! 1.4   آیفون و آیپد

 

متین بازدید : 238 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار The Human Body by Tinybop یک ابزار برای آموزش کودکان و نوجوانان است تا با بخش‌های گوناگون بدن انسان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این اپلیکیشن اعضای اساسی بدن انسان را در بخش‌های استخوان، ماهیچه‌، اعصاب و بخشهای ‌دیگر دسته‌بندی می‌کند و هر قسمت را به‌صورت متحرک به شما نشان می‌دهد و با توضیحاتی (به‌زبان انگلیسی) اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌شما می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل نصب است.

 

the human body شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد

 

متین بازدید : 146 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

cleverpaint عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپد

متین بازدید : 162 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

yahoo weather وضعیت آب و هوا با Yahoo Weather 1.5.1   آیفون و آیپد

 

متین بازدید : 156 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

 

متین بازدید : 189 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 

متین بازدید : 202 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

 

متین بازدید : 168 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸.۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸.۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸.۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز 8.1    Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013

 

متین بازدید : 238 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

عنوان Tiny Brains یک بازی در سبک Action, Adventure, Casual میباشد که شخصیت های اصلی آن ۴ موش آزمایشگاهی هستند. موش های آزمایشگاهی سعی دارند تا با کمک یکدگیر و حل پازل ها از آزمایشگاه یک دانشمند روانی فرار کنند. دانشمند روانی پازل های سخت و افکار عجیب خود را با راه های عجیب برای شما به سمت دشواری کشیده است که شما باید از آن ها عبور کنید. گیم پلی جذاب و متفاوت این بازی و همکاری سازندگان بزرگ بازی های کامپیوتری میتوانید نظر گیمرها را بخود جلب کند تا این بازی را تجربه کنند. گرافیک بازی جای تعریف دارد و در مقایسه با حجم بازی, گیم از موتور گرافیکی خوبی بهره میبرد, ۴ کرکتر موجود در بازی هر کدام دارای کنترل کردن و هر یک از قدرت خاصی بهره میبرند, بازی در جهانی بصری به وقوع میپونند و شما باید با موش های دیگر همکاری کنید تا به یک فرار موفق دست پیدا کنید.

Tiny Brains PC-RELOADED

 

Tiny Brains pc cover دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

متین بازدید : 250 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

 

متین بازدید : 268 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

بازی Professional Farmer 2014 یک شبیه ساز کامل کشاورزی می باشد که به بازیکن امکان کنترل کامل مزرعه، کشت مزارع، کاشت محصولات کشاورزی، دامداری و خرید و فروش محصولات را میدهد. ابتدا در یک مزرعه کوچک کار خود را شروع می کنید و کم کم با فروش محصولات زمین های خود را بزرگتر و ماشیلات جدید کشاورزی بدست میاورید. کلید موفقیت در این بازی در برنامه ریزی خوب برای کشت محصول مناسب در هر فصل سال میباشد.

Professional Farmer 2014 PC-TiNYiSO

 

Professional Farmer 2014 pc cover دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,459
  • بازدید ماه : 7,562
  • بازدید سال : 70,399
  • بازدید کلی : 409,104